EGENSEVEJ25, 2770 KASTRUP.
CopyRight© +45 28 12 06 07/+45 33 22 22 99 Alle priser er vejledende udsalgsprier (RRP) m. 25% moms
- Auto/ON mode logik - under flyvning
- I AUTO-tilstand beregner Nexus, hvornår den skal aktiveres automatisk.
- Dette er betragtes som en strømbesparende tilstand.
- Hvis trafikken bag dig forårsager en FLARM advarsel det er muligvis ikke nyttigt at aktivere den fremadrettede CanopyFlasher.
- FuselageFlasher er altid aktiv, når trafikken nærmer sig 3 km vandret og 300 m lodret, eller når der opstår en FLARM-advarsel uanset trafikretningen. Afhængig af lodret- og vandret afstanden og advarselsniveauet blinkingen øges i intensitet:
- CanopyFlasher “AUTO” - under flyvning:
Hvis trafik modtages i forlæns 90 grader vandret og +/- 30 grader lodret sektor af flyet, inden for 3 km afstand vandret og 300m lodret vil CanopyFlasher allerede aktiveres med 2 blink i sekundet rækkefølge. - Når en faktisk trafikadvarsel (lav, middel eller høj, som udløst af FLARM) aktiveres på grund af et mål i den forreste 90 graders sektor af fly, vil CanopyFlasher begynde at blinke hurtigere: 2 til 4 gange pr sekund, afhængigt af advarselsniveauet (se ovenfor).
- FuselageFlasher "AUTO" logik - under flyvning:
Hvis trafik modtages overalt inden for 360 grader omkring flyet, inden for 3 km afstand vandret og 300 m lodret, FuselageFlasher aktiveres med 2 blink i sekundet. - Når en faktisk trafikadvarsel (lav, middel eller høj, som udløst af FLARM) er aktiveret, vil FuselageFlasher begynde at blinke hurtigere: 2 til 4 gange i sekundet, afhængigt af advarsels niveauet (se ovenfor).
- ON-mode vs AUTO-mode-logik - under flyvning
- I ON-tilstand er både CanopyFlasher og FuselageFlasher
blinker altid med 3 blink pr. 1,5 sekund. Hvis en FLARM
advarsel opstår tilpasser systemet sig automatisk til et blink timing hurtigere og mere aggressivt, hvilket genererer mere lys.



