EB-AVIONICS
CopyRight © EB-Avionics
AMAGER LANDEVEJ 119, 2770 KASTRUP.
Leverandør af udstyr til Svævefly, UL og G.A.
CVR-no: DK 55 55 19 52
KRT2 VHF TRANSIVER
|
KRT2 er en helt ny udviklet flyradio, som opfylder de nye regler for 8.33kHz-kanalafstand. Kun selve flyve radiotransmission - amplitude modulation (AM) - forblev uændret. Al elekronikken er for det meste er digitaliseret. Derved for at opnå den højeste frekvens stabilitet og kanal separation. Digital teknologi er endnu mere: - Økonomisk Flexible funktionel kan tilpasses, også i fremtiden via software upgrade - Energy effektiv - især interessant for svævefly- og ballon piloter (1W standby) - Extreme lille og lette vægt konstruktion |
Selvfølgelig indeholder KTR-2 en database, hvor du kan gemme op til 100 radio-frekvenser, der vises i klartekst på en sollys læsbar grafisk display med alle displayets modes. Via et integreret betjening kan du også fjernbetjene KRT-2. I et tandem-konfiguration er du i stand til at forbinde en "Remote Terminal" med fuld funktionalitet af KRT 2. En anden mulighed er at tilkoble radioen med Glass Cockpit FCA/GCA. |
|
|
Apparat Info: • VHF transceiver til fly installation • Frekvensområde 118,000-136,975 MHz • Kanalafstand 8,33 / 25 kHz (2278 kanaler) • 2 mikrofonindgange (2 x standard eller dynamisk) • Audio-indgang for tilslutning af NF-kilder, f.eks MP 3 • Installation: standard udskæring (57 mm) • 100 bruger definerede frekvenser, der benævnes med op til 8 tegn .. |
KTR-2 er udviklet "af piloter til piloter", hvilket gør hele betjeningerne yderst intuitive. Vi ved præcis, hvad de forvente i løbet af fly operationer og kritiske situationer skal fungere præcist! KRT-2 har to udgange til headsets og højttalere.på samtidigt. å denne måde kan du, f. eksempel få mulighed for nærme dig et CTR, samtidig med du lytter til ATIS og samtidig tjekke muligheden med ontrolleren. En prioritet på den aktive frekvens (øverst) forhindrer forvirring. |
|
Certifik.: ETSO-2C169a, ED-23B Class 4, C, TSO-C169a,Class 6, H1 & H2 |
”Fjernbetjening” til To-sædet fly
Stik konverter:
KRT2 → Becker 3201
KRT2 → Becker 4201
KRT2 → Filser ATR 720
KRT2 → Dittel FSG 40
KRT2 → Dittel FSG 71
KRT2 → Funkwerk ATR 500
KRT2 → Microair M760 ….
LAK-17B |
LAK-17BT |
LAK-17B-FES |
LAK-19T |
LAK-20T/M |
PowerFLARM |
LX FLARM Red-Box |
LX FLARM MOBILE |
LX-FLARM-Mini-Box |
LX FLARM COLOUR DISPLAY II |
LX Flarm LED display |
PowerFLARM - hvad er det? |
Borgelt variometre |
VHF Radioer |
Transpondere |
KRT2 |
M760 |
KTX2 - Dittel Avionik |
VT-01 Modul-blok |
VT-01 UltraCompact |
Garrecht VT2000 |
T2000ADS-B |
Microair T2000TFS |
Oudie LITE |
Oudie-IGC |
Oudie 3 (paraglider) |
Oudie 3 DROPLET |
Colibri-II |
COLIBRI II Strøm/DATA |
ColibriII monteringsramme |
EOS |
LX ZEUS IGC 2.8 |
LX ZEUS 3.4 |
LX ZEUS 5.5 |
LX ZEUS 7.0 |
USB-D 60 |
LX 16D-Club |
Opgrader el-Variometer til ZEUS |
Retrofit |
Tidligere enheder |
LX 528 (retrofit, Zeus) |
LX ZEUS til "CAI 302" |
LX 5000 ZEUS RETROFIT |
LX1606 |
LX166 |
LX FLarm Color Display(1) |
LX ZEUS 8.0 |
LX ZEUS MOBILE |
LX 7007C |
LX 7007 Compact CB |
LX Mini Map PRO |
LX Mini Map II |
LX MAGNETIC COMPASS |
Batteripakke 5,2 Ah |
Cabstone 11,2 Ah |
Flybatterier |
Vedligehold & materiale |
Uridomer |
TILBEHØR TIL INSTRUMENTER. |
Flybatteri oversigt |
UL-Højdemåler |
IAS INDICATOR |
UL-VARIOMETER |
RPM INDICATOR |
LX ENG AIR DA |
LX AIR DAT |
Forretningsbetingelser |
Kontakt EB-Avionics |
HISTORIK |
Brands |
LX Navigation - DK |
LX Navigation - SL |
Dittel Avionik |
FLARM inc. |
Naviter d.o.o. |
Microair |
Forum |