EB-AVIONICS
CopyRight © EB-Avionics
AMAGER LANDEVEJ 119, 2770 KASTRUP.
Leverandør af udstyr til Svævefly, UL og G.A.
CVR-no: DK 55 55 19 52
|
Mode S-transponderen er KTX2 (klasse 1), er ligesom alle Dittel flyelektronik's en yderst effektiv enhed. Transponderen er fuldt ud godkendt efter EASA-godkendelserne, klik på >Certifikationer< Fra begyndelsen af udviklingen var følgende parametre højt prioriteres: - lav vægt på kun 360 - minimal strømforbrug - prisbillig. Disse parametre er, især for svævefly, UL-fly og balloner, argumentet for være udstyret med en KTX2. Den nuværende forbrug af en Mode -S transponder afhænger af mange parametre. Mode S operation i travle luftrum kan medføre nogle 10.000 forespørgsler i minuttet. I de tilfælde, vil transponderen reagere hermed ofte, hvilket øger det samlede energiforbrug. |
I de tekniske data, vi giver de faktisk målte værdier, så du kan stole på dette, når du dimensionerer dit batteri - system. Installationen af KTX2 er ganske enkel. - Panelet udskæring svarer til standard 57 mm. - Enhedden har en længde på kun 144 mm, som tillader masser af råderum for fuld paneler og forenkler installationen. - Installationen af en højde - encoder kan udelades da den er integreret i KTX2. KTX2 har allerede integreret en høj præcision tryksensor. - Blot tilslut slangen fra "statisk port", antennen og strømforsyningen og det er alt. Positionsdata for kan overføres ved hjælp af "udvidet squitter" for ADS-B out. Til en ADS -B modtager er en ekstra ADS-B antenneforbindelse tilgængelig, hvilket gør den nødvendige antenne-modulet er overflødig. Med en såkaldt "Traffic Monitor" har du et professionel kollision varslingssystem. Et sådant tilbehør er i øjeblikket under udvikling, og vil snart være tilgængelige. Det er naturligvis også muligt at tilslutte en system, der allerede findes på markedet til KTX2. |
|
Certification: ETSO C88a, 2C112b, C166a and TSO C88b, C112c, C166b, approved for IFR and VFR flight |
KTX2 MODE-S TRANSPONDER
LAK-17B |
LAK-17BT |
LAK-17B-FES |
LAK-19T |
LAK-20T/M |
PowerFLARM |
LX FLARM Red-Box |
LX FLARM MOBILE |
LX-FLARM-Mini-Box |
LX FLARM COLOUR DISPLAY II |
LX Flarm LED display |
PowerFLARM - hvad er det? |
Borgelt variometre |
VHF Radioer |
Transpondere |
KRT2 |
M760 |
KTX2 - Dittel Avionik |
VT-01 Modul-blok |
VT-01 UltraCompact |
Garrecht VT2000 |
T2000ADS-B |
Microair T2000TFS |
Oudie LITE |
Oudie-IGC |
Oudie 3 (paraglider) |
Oudie 3 DROPLET |
Colibri-II |
COLIBRI II Strøm/DATA |
ColibriII monteringsramme |
EOS |
LX ZEUS IGC 2.8 |
LX ZEUS 3.4 |
LX ZEUS 5.5 |
LX ZEUS 7.0 |
USB-D 60 |
LX 16D-Club |
Opgrader el-Variometer til ZEUS |
Retrofit |
Tidligere enheder |
LX 528 (retrofit, Zeus) |
LX ZEUS til "CAI 302" |
LX 5000 ZEUS RETROFIT |
LX1606 |
LX166 |
LX FLarm Color Display(1) |
LX ZEUS 8.0 |
LX ZEUS MOBILE |
LX 7007C |
LX 7007 Compact CB |
LX Mini Map PRO |
LX Mini Map II |
LX MAGNETIC COMPASS |
Batteripakke 5,2 Ah |
Cabstone 11,2 Ah |
Flybatterier |
Vedligehold & materiale |
Uridomer |
TILBEHØR TIL INSTRUMENTER. |
Flybatteri oversigt |
UL-Højdemåler |
IAS INDICATOR |
UL-VARIOMETER |
RPM INDICATOR |
LX ENG AIR DA |
LX AIR DAT |
Forretningsbetingelser |
Kontakt EB-Avionics |
HISTORIK |
Brands |
LX Navigation - DK |
LX Navigation - SL |
Dittel Avionik |
FLARM inc. |
Naviter d.o.o. |
Microair |
Forum |